HISS/DISS

Alla gör det. Men skitsamma kör bara.






- Snön. Allt lyser upp och blir mysigt. Och det är bättre med snö än när det bara är grått och trist.

- Lårhöga stövlar. Så sjukt snyggt!

- Jullovet. Längtat och längtat.

- Alla proven är klara. Känner mig fortfarande stressad när jag kommer hem. Fast jag har absolut ingenting att plugga till. Låter som värsta plugghästen haha.




- Skolan. Alltså, klart man dissar skolan. Men dissar den hårt nu för att just nu är den helt onödig. Alla proven är som sagt avklarade och det äääända vi gör är att titta på film och liknande.

- Snön. Måste även dissa snön för snö innebär att bli mulad, halka och vara blöt i stort sätt hela dagarna.

- Julklappar. Hatar att köpa julklappar. Vet aldrig vad jag ska köpa. Men det är kul sen att ge bort dom.


Kommentarer
Postat av: din jäkel

DU HISSADE SNÖN FÖRST , SEN DISSAR DU DEN .....BESTÄM DIG ?!?!?!?!?!?!?!!!!!

2009-12-16 @ 17:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0