Misslyckad dag

Befinner mig som vanlig i sängen haha.. Rider inte idag för har ingen skjuts. Men imorgon äre träääning!

Dagen har varit seg, och tråkig. Tittar ju typ på film överallt som sakt och det är uttråkande. De är dåliga filmer också. Gick till centrum på lunchen, halkade tre gånger. Landade på rygg 2 gånger och på typ knä en gång. Men jag har inte blivit mulad idag iallafall!

När jag och Emma skulle gå hem så skulle vi gå över en stor äng. De brukar vara en upptrampad stig där, men de var inte det nu. Jag sprang ut på ängen ändå för jag hade uggs, men emma hade små tygskor typ så hon kom ingenstans haha. Men iallafall. Emma började skrika rakt ut hah.  Så när jag sprang där började jag skratta åt henne och precis då halkar jag, och landar på mage i snön HAHAHA.. Så sjukt för jag hade sprungit och skrattat åt henne, sen halkar jag.. Så himla typiskt.  Iallafall så halkade jag ett antal gånger till på vägen hem..

Har tagit några bilder idaaag!

Tagen i cafeterian. Emma står där och hämtar godis i mitt skåp!

Söt hahaha

Sötare hahahahhaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0