Nu såå

Nu kan jag blogga!

Ingenting speciellt har hänt. Skrattar mig genom skoldagarna och pluggar mig genom kvällarna. Vet att set ska vara tvärtom egentligen,ja. Men föredrar detta sätt heheh.

Mår bra nu. Bättre. Ramlar man ner klättrat man upp igen. Imorgon är det fredag, yeey! Ännu en vecka avklarad. Kommer närmare och närmare jul. Har inte ens handlat några julklappat än.

• Nathalie
• Emma
• Danijela
• Mamma
• Pappa
• Filip

Någon som har förslag på julklappar till pappor och bröder? Riktigt svårt tycker jag!


Gammalgammal


Kommentarer
Postat av: Alex

älskar din blogg gumman , hoppas vi ses snart igen det var ett tag sen nu ! puss

2009-12-10 @ 21:35:13
URL: http://kissies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0