Doping, cola genom näsan

Hela dagen har vi fått lära oss om doping. Först två filmen som va skitdåliga, skrattade som fan. En kille i filmen och hans tjej hade sex, och sen blev han typ slak haha, och tjejen ba ''MEN ASSÅ, du kan ju ingenting!'' Skit bitchig HAHAHAHA fan vad jag garvade.. Det var roligt iallafall.  Men var vi i olika grupper, jag var med Emma och Lotta, och alla fick ett stort papper. Vi skulle skriva massa saker om doping och sådana saker.

Vi satt i lilla rummet och jag skrattade tills mina käkar gjorde ont. Lotta skulle smaka cola av Emma och så stirrade vi på henne när hon skulle dricka. Så hon kunde inte. Men sen så tittade jag bort och började skriva och emma skrek ''HON DRICKER!'' Lotta började skratta så det rann cola genom näsan och då skrattade vi sönder!


Inga bilder idag heller, lovar att jag kommer fota imorn, då hänger systamkameran med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0