Dum mamma

Dagen har varit.. Väldigt ohändelserik. Var i närheten av döende i skolan. Hade ont. Allt är vaccinets fel. Det får mig att må dåligt. Så jag väntade i 40 minuter på min mamma i skolan så hon kunde hämta mig. Lat? Ja.

Resten av dagen har jag legat på soffan under mitt duntäcke i svåra smärtor. Gick upp och åt pankakor. Bäddade sedan ner mig igen. Sen helt plötsligt stod jag och spelade guitar hero. Men det gjorde förjädrans ont i armen också, men jag spelade ändå. Det var nog flera månader sen jag spelade. 

Och nu, när jag är helt utmattad efter ca 30 minuters spelande t v i n g a r min mamma mig att städa rummet (nej, jag städade inte igår). Hur kan hon? Jag är lixom svimfärdig. Men nej, det bryr vi oss inte om.


Jag vill rida nu. Dumma vaccin.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars lilla flicka ....

2009-11-12 @ 21:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0