Gjort om i bloggen

Har kämpat i några timmar för att få det att funka, men nu går det. Bloggen har blivit bredare -för att jag ska kunna lägga in stärre bilder, och så har jag gjort ny header. Så de har jag haft för mig ungefär hela kvällen. Försökte plugga lite på VG-MVG men fattar inte mycket. Vi gick igenom dom frågorna en gång, alltså en lektion. Så det fastnade inte särskilt mycket då..

Imorgon ska vi på gymnasiemässan. Ska ta med mig systemkameran för skojs skull, kul med lite bilder. Men jag har rysligt ont i huvudet, så ska göra en kopp té och sätta mig i soffan med mamma och pappa!


Kommentarer
Postat av: CK

gå förbi min skola och säg vem du e till ngn av dom som står där... eller du kanske ska se till att dom vet vem jag e först annars verkar du lite retard hehe

2009-11-18 @ 21:45:13
URL: http://gotlandsgatan.blogspot.com
Postat av: Mikaela

MEN! vad heter din skoola?!?!?!?!?!?

2009-11-18 @ 22:55:25
URL: http://moglie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0