Ingen rubrik

Dagen har vart ganska bra. Ska skriva lite saker som har hänt;

• Lotta har fått ett nytt namn. Ungmutta.
• Jag har kommit på en utmärkt plan för tjejerna och mig om vi skulle bli bombade.
 Hans blev pissarg idag på bildlektionen..
• ..och då blev vissa i vår klass upprörda.
• Det hela slutade med att alla i vår klass stack från sista lektionen, som är bild. Eller egentligen slutade vi då. Men enligt Hans var det 25 minuter kvar av lektionen.

Nu sitter jag på min stol nyduschad. Ska strax äta, sen sticker jag på bio med Nathalie. ''The Box'' ska vi se. Hoppas den är bra. Kameran hänger iallafall med.

Tb när vi va typ på långholmen med klazzen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0