Mobilen är trasig.. :(

Först och främst: MIN MOBIL ÄR TYP SÖNDER!!!!!! Eller 3an funkar inte. Smsade, och sen slutade den funka! Försökte då starta om den men det funkar fortfarande inte! Måste lämna in den på lagning då. Mamma kommer döda mig. Eller kanske. Filips mobil har ju gått sönder flera gånger. Så vi får se. Jag som hade tagit bilder idag och allt!

Aja.. Ska strax göra mig en kopp varm choklad och äta något. När mamma kommer ska vi till stallet tror jag. De suger nu när det är så lerigt och äckligt. Går inte att rida någonstans typ. Wellwell. Later.





Kommentarer
Postat av: SABINA

Sv; nehee de va ju synd :/

2009-11-17 @ 16:33:02
URL: http://saabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0