Skola,käka,rida,käka städa

Har ungefär pyttelite kvar att städa. Dagen har gått i den ordningen som det står i rubriken. Vi hade idrott sista lektionen och vi spelade badminton. Skitduktig är jag. Inte. Mitt lag förlorade alla matcher. Heh. Synd. När jag kom hem sen åt jag lite mackor och drog sen iväg till stallet. Det hann ändå bli mörkt. Och banan var jätteäcklig och blöt och geggig. Ville inte rida där. Så de gjorde jag inte. Det blev en kortkort runda istället.

Jag åt när jag kom hem och har sedan städat tills nu.  Ska hoppa in i duschen och sen kommer jag sitta med näsan i kemiboken resten av kvällen. Tyvärr. Mamma ska också plugga så vi gör det tillsammans.


Maamie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0