Thailand 08 (bildbomb)

Shit, har tittat igenom alla bilder från våran Thailandsresa som vi gjorde med Danis family. Eller ah. Hon är ju min kusin så vi är ju släktingar allihop! Men det var lugnt den bästa resan jag har gjort. Riktigt härlig var den. Så bra sällskap också ! Tänkte visa lite bilder ( obs! MYCKET bilder menar jag)..


Första dagarna, bleka som lakan!


På flygplatsen, trötta men glada! Hemsk bild haah..


Påväg till ön vi skulle bo på typ ;


Trött haah?



Framme vid hotellet.



Trädgården!


Orkar inte lägga upp bilder på varje dag, men lite bilder på saker vi gjorde får ni nu!


Grävt (?) ner folk

Badat med t-shirtar så vi inte skulla bränna oss.

(ÄCKLIG) Men det gjorde vissa endå till slut.

Snorklat och sett stora fiskar.

Badad i poolen också.

Läst massor i skuggan.

Spelat 4 i rad i en pool-bar.

Åkt speedboat.

Varit i en snoppgrotta HAAAAAAAAH

Tommy och Jaken var där också, hade askul med dom!

Sett jättestora sandskulpturer!

Tagit gruppbilder. Eller jaa.. Kollar man noga ser man 2 vita prickar långt bak i bakgrunden. Det är jag och filip som letar efter krabbor och liknande haha.

Några var och klättrade.

Killarna var och fiskade.

Nikola schteekte sönder i sina brillor haha.

Firrefirr.

Spelat massor av strandpingis eller vad de heter!

Killarna har dykt.

Vart i tygbutiket och sytt kostymer..eller ja,nåra av oss.

Legat i hängmattor och haft det jävligt bra.



Jag och Filip har letat efter konstiga djur och sånt ..

Åkt longtailboat.

Simmat igenom en 80 meter lång grotta som var kolsvart, och kom till en pytteliten strand typ inne i berget.

Jag och Danijela hittade en kompis.

Jag och Nikola har flytit runt.

Hittat konstiga koraller.

Kollat när massa munkar tände grejer som flög upp i luften.

Vi hyrde vår egna speedboat som tog oss till Thailands finaste ställen.

Speedboaten vi hyrde.Vi simmade under den och allt!

Sista kvällen.

Sen var vi i Bangkok några tagar i slutet.


De var verkligen inte alla bilder men .. Några. Sorry för ett rysligt långt inlägg. Saknar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0