HÖSTLOOOOV!

Äntligen! Nu är de höstlov! En veckas frihet! Nej men överdriv haha .. Jag är hemma nu. Ska städa mitt rum så det är fint sen skall jag sova hos Danijela ikväll. Men hon ska med mig till stallet först. HON ska rida Aramis och jag Lordan. Nej men han ska endå ridas lugnt idag (asså menar inte att hon inte klarar att rida hårt med han, menar att hon har ju aldrig ridit honom!) och eftersom hon kanske ska rida Aramis någon gång då och då när jag absolut inte hinner så är det ju bra.

Så jag ska hämta henne på min mopedo snart. Ska bara städa mitt rum som sakt. Puss!





When my world is falling apart
When there's no light to break up the dark
When the waves are flooding the shore and I
Can't find my way home anymore
That's when I look at you

 

Ledsen för liten bildbomb med rätt mycket ugly bilder, men var tvungen. Hon är min bästa vän.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0