Shopping, bio och regn.

Igår blev det inte så mycket uppdatering. Först åkte jag och mamma till Barkarby Outlet och skulle kolla på en jacka till mig. Men vi hittade ingen utan köpte ett par UGG's istället (fast inte riktiga då). Sen släppte hon av mig i Haninge centrum där jag mötte upp Danijela. Vi gick runt och kikade lite och jag hittade till slut en jacka, en Everest igen. Herrmodell AHAHHA.. Men najs. Köpte också ett par typ lackleggings. Eller lack och lack.. Dom är lite glansigare än dom vanliga.

Skitfula hahha

Sen på kvällen drog jag in till stan med Rebecca och Nathalie. Bio. Såg på Flickan som lekte med elden igen. Hade ju redan sett dem men jag vill ut då såg den igen hehe. Efter filmen gick vi mot tåget och det regnade sålart, förihelskotta.Träffade på Carro så hon åkte hem med oss så hon slapp somna och sitta på tåget resten av natten. Jag och Nathalie kom hem till henne runt halv ett. Imorse lagade vi överkokta makaroner och sen efter ett tag drog jag hem. Så ja, nu sitter jag hemma. Har ingen aning om vad jag ska göra. Lite senare ska jag till stallet med mamma kom jag på. Jag hade ju tänkt åka rätt tidigt men vi åker tillsammans sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0