Sova redan

 Yep. Trots att jag har lov så ska jag sova redan. Ligger redan i sängen. Har än en gång tagit mig igenom tandborstningen. Plågades idag igen, like always. Mamma säger att man egentligen bara ska borsta med lika hårt tryck som när man håller tandborsten mellan tummen och pekfingret. Så jag höll tandborsten mellan tummen och pekfingret när jag borstade. Detta resulterade i att jag inte kunde styra min tandborste och borstade för det mesta på min haka. Lyckades också skvätta tandkräm på halva spegeln.

Imorn skajag upp rätt tidigt för ska till nått ställe och köpa jacka med mami. Och hon går i skolan på eftermiddagen så vi måste åka tidigt.Så I will höra av mig imorgon. Bajs


Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Hihi tack för din åsikt :). hoppas du haft en fin helg nudå, kram!

2009-10-26 @ 00:33:43
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0