Sjuk

Detta kanske blir en dag av uppdatering iallafall, för jag kan slitet meddela att jag är sjuk! Dock får jag inte sitta vid datorn egentligen för mamma, men vad hon inte vet skadar henne inte. Fast i detta fall är det ett väldigt idiotiskt ordspråk att följa med tanke på att hon läser min blogg (Hej mamma!).

Är somsakt sjuk iallafall. Ni ska bara veta hur jävla ont i halsen jag har. Vaknade till och med imorse av det. När jag sväljer så svider det i hela och det känns svullet. Åt nyss rostade mackor med skinka, tomat och avocado på, smakade estupendo(slänger in lite spanska med eftersom att jag missar lektioen idag)!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Som sagt...ingen data va det ...puss i pannan

2010-04-01 @ 10:37:19
Postat av: Nathalie

okej, krya på dig! med mig är det bara bra tack, har blivit bättre från förkylningen :)



Vilken fin bild :D

2010-04-01 @ 11:03:36
URL: http://ntmk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0