24 augusti

Godmorgon! Sitter i köket och har just käkat upp min gröt. Ska gå upp snart och göra mig iordning. HAH ska ha matlåda med mig till skolan idag wooowowowo.. Nej men vi har inte en matsal där utan det finns massor av ugnar och mikrosar osv så man kan värma. Och så får man matkuponger så man kan gå upp och äta på resturang om man vill.

Alltså, jag håller på att bli sjuk! Så typiskt mig, sjuk första dagarna. Men jag tänker fan inte vara hemma. Måste köpa halstabletter bara, det gör så ont just nu, bajs. Men aja vi hörs efter skolan med Dagens osv. Puss!


VAD SÖT MAN KAN VA


Kommentarer
Postat av: dannan

aa uppdatera kanske också om man har en blogg ska man fan uppdatera i den vet du det

2010-08-26 @ 22:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0