Lunch


Åt lite lunch efter att jag hade varit ute och sprungit. En kycklingklubba med lite grönsaker och vattenmelon.

Åh sista veckan på sommarlovet då.. Shit vad snabbt det har gått. Vill inte börja skolan igen, men samtidig känns det lite spännande. Ny skola och allt ju. Eller gymnasium kanske jag ska säga. Hade hoppats på lite fint väder nu sista veckan, men idag är det molnigt. Har inte mycket planerat alls denna vecka, imorgon ska jag till stallet iallafall, på onsdag in till stan med filip och handla lite grejer inför skolstarten. Gymnasiestarten. Hehe. På torsdag ska familjen till Frebben holm och där stannar vi tills på söndag (glömde bort det danijela, faaaeeeen).


Kommentarer
Postat av: Danijela

fan din dumma kurd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:(:(:(:(((:(:(:

2010-08-16 @ 19:44:54
Postat av: Anna

det såg farligt gott ut ! haha

2010-08-17 @ 02:11:41
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: sandra

åh det där ser härligt gott ut! Blir hungrig bara jag tittar på bilden!

Kram

2010-08-17 @ 13:10:33
URL: http://svarvitrutad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0