Mamman min

Hej. Har verkligen varit helt utmattad idag. Trött och hängig och huvudvärk. Lunchade med Joel och Ludde från nya klassen, mysmys på kinabuffén. Sen träffade vi några andra från klassen och gick runt lite i centrumet. Sen va vi tvugna att gåspringa tillbaka till skolan för tiden gick för snabbt inne på Clas Ohlson(eller hurfan det nu stavas, tror de är så).

Gymmade efter solan, första gången men det gick väl bra, provade lite olika saker bara. Sen solade jag, sen åkte jag hem. Tog två Alvedon och åt en macka sen cyklade jag till stallet. Mockade, släppte in och red. Försökte mig på lite gallopombyten med Z, och det gick väl ibland men ska be Cissi eller Janne att hjälpa mig för jag är verkligen sämst på det.Sen cyklade jag hem, och nu har jag precis ätit.

MÅSTE städa mitt rum nu, fick ett sms av mamma idag. Ett utdrag: ''..varför lägger du kläder under sängen? tror du jag är dum i huvudet? idag ska du städa ordentligt. jag kommer kasta ut din dator annars. jag menar allvar..'' and so on. Blev faktist lite rädd, bäst att göra som hon säger då, annars kommer jag aldrig kunna blogga igen!

söt du är mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0