Summer

Ska försöka hitta lite filmer som jag kan ta med och se i helgen om det blir dåligt väder. Ska ju åka ut till min morfars ö, Frebbenholm. Och om det är dåligt väder där så finns det inte ett piss at göra. Men hoppas på fint väder så att vi kan åka lite wakeboard och sola och bada lite sista helgen innan jag börjar.

Usch jag mår typ dåligt när jag tänker på att detta är sista veckan. Sommarlovet har gått FÖR snabbt, känns som att det bara har gått typ 3 veckor or something. Men aja, de är bara att vänta på nästa sommar då. När jag rensade lite bland mina bilder hittade jag några från i vintras. Kommer ni ihåg hur mycket snö det var?!



( Det här inlägget skulle upp för typ 2 timmar sen, interner fungerade inte!)


Kommentarer
Postat av: Danjella

Danjella här. du får inte se flicka 2

2010-08-17 @ 20:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0