Vampyrer suger.

Ojoj, dålig bloggning this week men har inte haft ork. Att gå upp tidigt tar verkligen kol på mig typ haha.. Men veckan har varit bra, klassen blir bara bättre och bättre och jag har jättekul med dem. Vi hade lekar i onsdags, haha de va galet kul. Och mitt lag vann haha.. fast det var fett jämnt tror jag.
Sen igår och i förrigår hade vi lektioner och det var väl helt okej. Bra lärare tycker jag.

Igår var jag och Dani på bio och såg Vampyrer Suger. Den var inte så bra. Alltså visst den var kul ibland men inte som jag trodde den skulle vara. Tycker inte att det var värt pengarna om man säger så. Efter det tog vi tåget hem och satt på VHstation och väntade på bussen i 35 minuter typ för vi vägrade gå i kylan. Men vi hade kul då med. Tog lite bilder, fast med mobilen så dom är inte så bra. Det var när vi väntade på bussen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0