lista

Lovar du att vara ärlig? ja
Du heter: Mikaela
Smeknamn: Mickan,Miroslav (haha), mix typ
Låt som när du är ledsen sörjer till? Det är olika
Beroende av: lypsyl
Vem behöver du mest just nu: Klarar mig själv.
Vad tror folk om dig? Att jag är en bitch typ haha..
Stämmer det? Nej! Eller ibland kanske.
Vad får du oftast komplimanger för? Eh.. Jag vet inte.
Vad säger du för att imponera på någon? Just nu kör jag på 'Hej jag har inte ätit godis på en månad' men antar att jag får komma på något nytt nu.
Hur imponerar man på dig? Man är sig själv. Eller så berättar man något heftigt hehe..
Brukar du skratta för dig själv? Faktist hah..
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: ''Okej synd!''
Var bor du? Västerhaninge
Trivs du där: Oftast.
Äger du några converse: Ah ett par höga vita och ett par höga gula.
Vad har du för mobil operatör: Comviq!
Är du allergisk i mot något: Nej
Har du haft sex idag: haha, nej!
Nästa mål i ditt liv: Eh.. Jag vet inte riktigt. Har ganska många.
Hur svarar du i mobilen: Hallå, hola, haiii
Vem ringde du senast? Mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: att hon skulle komma hem om tio min, fast hon e hemma nu
Antal timmar sömn inatt: runt 9 tror jag.
Sov du ensam: Njet
Brukar du komma i tid: Ehe.. Nästan aldrig.
När mår du bra: När jag inte mår dåligt.
När blev du fotad senast: Minns inte. Jag är den som fotar.
Hur känner du dig nu: bra.

 

Vanligaste färg på dina kläder: svart som en nunna
Vad tycker du om fötter: eehh.. inte något särskilt
Vad saknar du: Sommar, värme.
Hade du en bra kväll igår: japp
Favorit dryck på morgonen: juice
Rakar du benen: ja.
När brukar du oftast gå och lägga dig: nu när jag har slutat käka så mycket socker om dagarna så är jag trött redan vid nio typ hah, så runt 10 kanske.
Är du blyg? Med människor jag inte känner
Sysslar du med någon idrott: Rider
Vill du hellre ha mail än brev: Brev!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: hm.. Vene.
Har du spytt offentligt: det beror på vad som menas. Hos skolsyster..?
Är du nöjd med ditt liv: för de mesta.
Är du bortskämd: nja
Vad gör du i morgon: är istallet mestadels av dagen
Vad är det värsta du vet? typ.. vet inte. Men kedjebrev är irriterande. MÅSTE alltid skicka vidare.

 

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Det är heelt olika.
Vad längtar du till? Sommaren lätt!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jaaaa
Vad använder du för shampoo? Vet inte HAAAH
Vad är det finaste du fått? Jag vet helt ärligt inte. Fick aramis som foderhäst, då blidde jag glad!
En speciell dag du minns: aaeee jag kommer inte på, eller asså kan inte välja..
Hur gammal är du: fifteeeen
Du samlar på: ingenting..
Gröna eller röda äppeln: supergröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Nathalie eller Dee
Gillar du golf: NEJ fyyyy
Vilken tid gick du upp idag: vid typ 10
Har du sovit i din egna säng inatt: njet
Har du strumpor på dig nu: njet
Är det okej att gråta: ja förfaan
När grät du senast: onsdags
Bär du glasögon eller linser: njet
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: när jag har vaknat
Har du piercing: bara öronen.
Vill du gifta dig: jaaa
Vill du ha barn: självklart!
Solar du ofta: nu har jag gjort de några gånger. Men anars bara på sommarn
Är du bra på att laga mat: Njaa
Är du flygrädd: inte ett dugg.
Hur vig är du: ganska
Är du musikalisk? njaaa

Vad dricker du helst när du är törstig: vad som helst
Vilken är din favoritglass: jag vet inte.. Vanilj med maränger ochströssel i en salig sörja
Tror du på ett liv efter döden: ja, eller nånting sånt
Tycker du om sushi: frågar någon så utbrister jag så utbrister jag ''UUUUUUSSSSH'' typ, men jag har inte smakat.
Vad äter du helst när du ser på film: typ morötter och dipp just nu.
Bor dina föräldrar tillsammans: ja.
Har du tandläkarskräck: nej, förstår inte vad man är rädd för.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: inget av det, haha.
Vilken ögonfärg har du: Brun.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: inte på väldigt länge, men någon enstaka gång.
Biter du på naglarna: ja tyvärr.
Röker du: nej.
Hur ofta tränar/motionerar du: räknar man med ridningen rider jag ca 5dar i veckan. och nu pilates så ofta som möjligt.
Senaste låt du hörde: typ den sista melodifestivalenlåten HAAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0