Godiiiis

Sitter hemma hos Dee. Sovit här.  Åt mina första godisar för året imorse. Tre stycken hehe..  Igår var jag ju iallafall och shoppade med mamma, men när jag kom hem kunde jag inte logga in på blogg.se.  Men fick iallafall med mig en typ oversize tröja och ett par coola skor hem. Nitar på båda två. Skorna är lite.. Annorlunda. Det är inte många som gillar såna. Men det gör iallafall jag.

Mamma kommer och hämtar mig om ett tag. Ska med henne till Willys. Ska nog köpa en liten godispåse. Som belöning för att jag har vart så duktig i en månad. För det har jag ju faktist. Från att äta godis stort sett varje dag, till att inte äta alls. Det är duktigt.


Att ligga där igen skulle inte sitta fel


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg!



Kan du inte visa skorna? :)

2010-01-31 @ 12:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0