Kom alldeles nyss hem

Har ingen film från ridhuset idag.. Men jobbade med med att sitta på rätt sittben idag efter som jag ''glider över'' på fel hela tiden. Vi var dock inte ensamma hela tiden i ridhuset utan i början var vi 5 stycken där inne. Men dom gick efter ca 30 min och då var det bara jag och Cissi kvar. Fick massor av hjälp av Cissi idag vilket verkligen uppskattas!


Bild från våren -09


EDIT: När jag säger att jag övade på att sitta på rätt sittben då menar jag i rumpan. Asså benet i rumpan hah.. Alltså inte rätt sittben när man typ travar lätt. Vet inte hur jag ska förklara men skitsamma!


Kommentarer
Postat av: Irony by Linn

Ååh fin bild! Hur länge har du ridit?



Ha det gött!

2010-01-10 @ 18:30:33
URL: http://linnedins.blogg.se/
Postat av: Irony by Linn

SV; oj det var länge! då måste du vara superduktig!



ha det bra!

2010-01-10 @ 18:46:56
URL: http://linnedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0