?

Vettesjutton hur, men har ca 40 minuter över denna morgon? Varför i hela fridens namn gick jag upp vid denna tid? Jaaja men de är ju faktist skönt för nu kanske jag kan leta upp min iPod sladd som försvunnit i mitt städade rum. Okej måste kanske städa idag om jag hinner. Ooh juste..... har bara en sak att säga idag också. Hejdå håret. Alltså kommer fan grina när frissan klipper av det men jag vill göra det så fuckit lizzooom. det kommer vara till nyckelbenen ungefär. Om jag vågar..? Det är inte så säkert faktist. Sen ska jag nog tona det mörkare också. TONA inte färga för mitt hår är redan typ färgskadat så det räcker. Men det är snyggt att ha kort mörkt hår I think.

Alltså.. Vi ska vara på rudan och i skogen hela dagen och såklar SPÖREGNAR det. kommer bli helt wet och jag hatarrreee.. Vi har något som heter Kottendagen idag och då ska vi vara i typ grupper med ettor och tvåor också. Vet inte alls vad vi ska göra, några tror att dem kommer att nolla oss men de tror inte jag för då hade de väl redan gjort det för länge se alltså. Aja vi får se vi får se. Men ska hitta på något annat nu, PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0