Right next to you

Känner att det är dags att uppdatera lite nu kanske. Skoldagarna går snabbt som fan och snart så kommer vi att ha sommarlov. Men först ett helt påsklov att se fram emot. Skoldagarna känns inte lika tråkiga och långsamma heller, dels kanske för att det inte är så himla långt kvar men också dels för min fina fina klass.

Ikväll är det dags för min första hoppträning med Zeran, också första hoppträningen på ca 8 månader. Ser fram emot att se hur han är men tror att det kommer att gå bra. Min kära ändra hand/hestskötare är tyvärr sjuk men jag får försöka klara mig ändå. Nu är det dags för en springtur i det fina, varma(!!) vädret. Hör sen, idag alltså.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0