Rosenbladen

Legat på soffan all day long. Och pluggat lite. Och varit i stallet då. Satan vad skönt det var. Att ligga dääär alltså. Nu har jag precis ätit middag. Och nu ska jag städa lite i mitt rum. Har btw sträckt mig eller något.. Jag och mamma skulle släppa in Hitten och Zeran och då började det med att mamma ramlade baklänges över en snöhög och jag skrattade lite, sen sprang jag 10 meter och sträckte mig. Kan det vara karmaa? Nje, antagligen bara jag som är för otränad eller något. Aja poängen är iallafall att jag har ont som tusan. Och inte nog med det så är det tio minusgrader också. Jag är lite ledsen över att våren aldrig kommer hit.

asså hahahahha jag dör lite av den här bilden.. Dani min kärlek, varför överdriver vi alltid?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0