Marchin on

Badning imorgon. Snela skjut mig. Hade en lugn dag i skolan, jag och jessica gjorde ett grattiskort till hennes brorsa, GRATTIS SEBBE FÖRRESTEN! Han fyller femton så vi skrev lite om vad som händer när man är femton och tejpade fast en kondom till honom. Snälla cheyer! Och tack till Ida som gav oss kondomen då våra var slut.. Nä driver. Sen åkte jag till stallet. Red Zeran. Borstade hans svans fett carefully så den blev fett fin sen satte jag den som hår. Det blev väldigt fint tyckte jag. Men inte mamma. Nu ska jag packa sen sova, pouss


HAahhahaha men ärligt visst ser det inte ens SÅ konstigt ut

Kommentarer
Postat av: ALIBROR

Vi måste fan rida tillsammans någon gång!

2011-01-19 @ 22:08:58
Postat av: Anonym

ginger HAHAHAHAHA



/mamma

2011-01-19 @ 22:19:44
Postat av: Mikaela

Aliii jaaa!

HAAHHAHAHAHAHA maaaamma

2011-01-19 @ 23:31:58
URL: http://moglie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0