Middag

Igår var ju jag ute och käkade med några fina tjejer från klassen, vilket var jättekul! Vi åt på ett kina/sushi/thai ställe på odenplan, buffé. Hade skitkul under kvällen, Jeanette skämde ut oss alla genom att asgarva åt några vid bordet brevid för att dem sjöng en liten trudelutt. Eller ok alla skrattade men Janne skrattade typ i en kvart efteråt hahaha.. klockan kvart över elva blev vi mer eller mindre utkastade och då åkte vi hem. Har bara en ''bra'' bild från kvällen, resten är.. inte jättefina. Och stackars Jennifer var ledsen över att hon inte var med för hon tog bilden, så jag klippte in henne för att jag är så snäll. Hon står på bordskanten.



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åååh, en simmande Jennifer på bordskanten... glad jag blev över att du hade klippt in mig Mickaaan! :D



Himla trevlig kväääll för övrigt! :)

2011-01-16 @ 12:51:41
URL: http://jnylund.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jaaa det är klart att du ska vara med, kul att du blev glad!

Ja jag hade jättetrevligt, det måste göras om!

2011-01-16 @ 12:55:51
URL: http://moglie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0