Sömn

Är rätt trött. Gick ju upp åtta idag för att släppa ut hästarna. Så jag ska väl snart sova så att jag är något pigg imorgon iallafall. Det gick bra i stallet iallafall. Zeran var jättefin idag, både på vallen och på banan. Glad som fan var jag också, för jag var utan underställ med bara ridbrallorna och frös inte det minsta. Lycka. Känns som att våren äntligen är här nu.

Imorgon så går jag i skolan till tre, sen ska jag om allt blir som planerat träffa Emma efteråt. Vi får väl se vad vi hittar på. Tänkte egentligen gymma imorgon men väntar hellre några dagar till så min hals blir helt bra, vill ju inte bli sjuk förfasen! Nu börjar mina ögon typ åka i kors och jag börjar stava konstigt. Måste alltså sova hehehaaa, godnatt ♥

(går inte att lägga upp nya bilder, så det får bli gamla)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0