Söndag

Goddag! Igårkväll kom ett gäng kompizar till mig och vi såg på en skräckis och snackade lite skit. Filmen vi såg hette The Texas Chainsaw Massacre och var faktiskt ganska läskig. Hoppade till ett antal gånger må jag säga. En efter en så åkte alla hem och sen så var jag ensam. Lite smårädd så kom jag i säng runt halv två(egentligen halv tre men man ställde ju om klockan) och somnade rätt snabbt.

Imorse väckte mamma mig klockan kvart i åtta för att vara exakt och då var det bara att lämna varma sängen och åka mot stallet. Väl där så var det mesta klart med fodringen men istället fick vi som uppgift att lasta in halm i stallet. Närmare 100 balar, nice sådär på morgonkvisten. Åkte iallafall hem sen och jag har seriöst legat på soffan hela dagen lång och nu ska jag strax ner och rida. Efter det väntar en middag hos mormor. Puss!


Kommentarer
Postat av: Emma

Fin tjeeeej!

2011-10-30 @ 15:28:40
URL: http://emmaalernerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0