yeah

Hej bloggisen. Åt precis mat och ska nu smälta maten lite innan jag åker och tränar. Idag ska jag köra både armar och mage tänkte jag!

Idag har slutade jag skolan klockan tolv och åt då lite kinamat med Emil, Simon R, Jenn, Rebecka och Dogge. Sen åkte jag, Rebbo och Simon O till farsta, där jag klippte mig och shoppade lite. Två tröjor för att vara exakt, och nu känner jag att jag måste spara lite money eftersom att jag shoppade igår också.

Äntligen fredag imorgon! Börjar åtta med italienska och slutar två med idrott. Härligt. Efter det får jag se vad som händer, men ska träna på kvällen iallafall. Nu ska jag byta om och lite så, städa till i mitt rum också kanske. Sen åker jag, vi hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Doris

Duktig du va som tränade igår....

2012-01-27 @ 08:56:32
Postat av: Anonym

hahaha doris

2012-01-27 @ 22:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0