Halloj

Igår var jag i stan med fina kompisar men fyndade bara ett halsband och ett armband på rean, även fast jag och Jennifer drog med Fredric och Fabian i dom flesta butikerna. Vi käkade lunch också och fikade. När jag kom hem sprang en liten Liam runt och hos oss och levde loppan så var hemma ett tag och käkade och passade honom. Sen drog jag hem till nathalie och vi bara satt ute i några timmar och mös och sen gick vi in och såg på Criminal Minds, bästa ♥.

Vi vaknade rätt tidigt idag till strålande sol, så vi spenderade förmiddagen i solen. Sen åt vi kyckling till lunch. Kom hem runt tre sen och sen dess har jag städat lite i mitt rum och tränat. Ikväll ska jag gå och se på Hungerspeln med mamma och pappa, fast jag redan har sett den. Men jag har ändå inget bättre för mig, och en lugnt kväll är perfekt eftersom att jag jobbar 11-18 imorgon. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0