Solsken



Igårkväll åkte jag in till stan med Mona, Jeanette, Jessica och Jempa. Vi satte oss på Friday's och åt efterätter haha. Det var jättemysigt och det kändes som att vi hade så mycket att ta igen, så mycket har hänt! Så där satt vi i några timmar, jag tror jag var hemma ungefär ett inatt. Vaknade vid halv elva idag kanske och gick ut på en PW sen käkade jag en god frukost(på bild) och så har jag solat i någon timme, orkade inte riktigt mer för det blev så varmt. Ska strax försöka ta mig till Dani på nått sätt så ska vi fixa lite saker. Får se vad jag gör senare ikväll men kanske bara går och lägger mig tidigt för jag känner mig typ trött redan nu. Men vi får se, pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0