Sommar

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Njuter verkligen av att vara ledig ska ni veta! Solar(vid dem få tillfällen som solen visar sig), hänger och äter gott. Promenerar en del också vilket är superskönt faktiskt!

Igår hängde jag med simon hela dagen, vi var på hans lillebror Isaks skolavslutning först och hade lite picknick  med hans familj efteråt. Det var supermysigt. Efter det åkte vi hem till mig och lagade mat, eller okej jag lagade mat och Simon tittade på, och sen såg vi på fotboll/film. Han åkte hem vid tolv och jag var väl vaken till typ halv två. Vaknade vid tio imorse och gick ut och gick, sen åt jag frukost och nu gör jag ingenting. Är typ trött och skulle kunna tänka mig att sova lite haha men det borde jag väl inte egentligen. Chillar nog på soffan ett tag bara, det är endå inte speciellt fint väder just nu. Hörs, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0