Nära nu

Nu är onsdagen avklarad och det är nära till helg!! Är sjukt taggad på att typ ligga på soffan hela den här helgen, känner inte för att göra nått alls. Ligger på soffan just nu också hehe MEN ska snart plugga matte, tänkte bara andas lite. Började dagen med NP i engelska i tre timmar, det gick ganska bra tror jag och jag hoppas på iallafall godkänt!! Efter det var det bara matte och svenska sen slut på dagen. Jag och Mona åkte till donken där jag smakade deras wrap och den var helt okej faktiskt.

Är så galet trött på kyla nu och även fast det börjar bli varmare så tycker jag att det går långsamt. Om en månad är det meningen att det ska vara sommar liksom, och det märktes inte idag. Men nu ska jag ta en powernap och sen pluggaaaaaaaa pöss


Flaten förra sommaren, åååhh glad jag blir!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0