Prutt

Blev lite lurad av vädret idag faktiskt, när jag tittade ut imorse och trodde det typ skulle bli 20+ idag igen men icke, man fick nöja sig med typ 15 i solen.. Inte för att man ska klaga. Började somsagt elva idag och var ute på en PW innan. Skönt som faaaan. Sen efter att jag hade ätit och duschat osv så drog jag mig mot skolan och hade en lektion till tolv. Sen hade jag hål till tre och så åkte jag, Mona, Jess och Simon R med jocke och tittade på/solade när några i klassen hade Idrott på Torvalla. Jag, Jessan och Rubbe väntade aslänge på Jocke för att få skjuts tillbaka till skolan men efter många om och men var vi tvugna att gå. Vi bestämde oss för att försöka ta bussen fast Jessica inte hade busskort med sig och det gick inte så bra om man säger så hehe.. Horigt värre.

Väl tillbaka i skolan grillades det korv och så för vi hade Öppet hus. Käkade lite sen slutade jag typ men var ändå kvar ett tag till och fick skjuts hem av Jockiboyen. När jag kom hem så åkte jag och pappa och handlade nästan direkt, fick med mig ett par nya löparskor, två träningstoppar och en fin rosa vattenflaska. Är väldigt nöjd! Nu väntar lite engelskaplugg inför NP imorgon och sen klockan nio börjar 300 på tvn. Myskväll it is!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0