Senaste dagarna

Jessica har fyllt arton! Så henne har vi firat och sådär och resten av helgen har jag typ legat inne då jag är väldigt förkyld och hostig. Men i torsdags när hon fyllde så åkte vi iallafall efter skolan till Snaps och satt där ett tag och i fredags åt vi på Hard Rock. När alla dem som var arton drog vidare på stan så åkte jag, Jennifer och Jeanette till Emil och såg på film med honom och Simon. Och igår låg jag inne hela dagen i hopp om att vara frisk idag men det gick inte riktigt som jag hade tänkt utan jag är lika sjuk idag.

Ligger och solar just nu och ska sen in och göra mig iordning för att åka på kalas då lilla Liam fyller ett idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0