Walla

Hej bLoGgEn. Asnice väder idag, synd att jag mår fett sämst. Huvudvärk, halsont osvosv.. Hursom, idag började jag ett men var i skolan klockan nio(!!) för vi skulle ha ett litet möte med den andra tvåan i skolan och snacka om vår skiva, för vi har nämligen börjat kika på lite lokaler och sådär. Och jaaa det är ett år kvar men det är lika bra att vara ute i god tid! Det gick bra och efter den lilla diskutionen åkte vi typ halva klassen till Pizza Hut och åt lunch. Jocke skjutsade mig, Emil, Simon och Fredric tillbaka till skolan och vi hade lite fest i bilen. Måste säga att mina kära killkompisar är typ ÖVERMOGNA för sin ålder. SAJK men det är omöjligt att inte skratta med dem. Åkte iallafall hem lite tidigare från skolan för jag kände mig så dåligt och har legat på soffan sen dess. Skulle egentligen beöva plugga lite matte så ska ta tag i det nu tänkte jag. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0