Oaktiv

Var inte hemma igår på hela dagen. Därför så dålig updatering. Men vi träffades några stycken hemma hos nelly. Åt god mat och firade födelsedagsbarnet Elin lite! Efterteråt gick jag och Emma hem hit och skulle ha cheer leading maraton (dvs se alla Bring it on-filmerna) men efter att ha sett en så lät det såhär:

Jag: Den vi nyss såg är den enda som är bra.
Emma: Eh.. Jaha?
Jag: Nu tycker jag vi stänger av..
E: Men hur kan du säga att vi ska ha maraton när det bara är en som är bra?!

HAHAHHAHAHAHAH.. Så ja. Vi gick och la oss kort efter det.

Emma har redan gått hem nu, hon skulle egentligen komma tillbaka för jag ville fota henne lite, men det snöar för mycket så vi skiter i det.


Hey sexy.. Elins fot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0