Jobbig dag

Kom inte hem nyss direkt men jag gick och la mig på soffan när jag kom hem och råkade typ ligga där och halvsova liite för länge!

Uh ni ska bara veta vilken galet jobbig idrottslektion vi hade idag. Vi kör på med fys nu direkt efter lovet. Och vi hade som en hinderbana idag som va sjukt jobbig. Först skulle man springa,klättra,hoppa och försöka ta sig runt den 2 varv, sen skulle man ligga och göra situps,rygglyft, armhävningar eller hoppa hopprep när en kompis sprang banan 2 varv.. Kanske inte låter så jobbigt men de var det!

Inga bilder tagna idag, bara mongolid bilder som ni inte vill se haha..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle bara säga att din blogg är bra,jag gillar den faktiskt:D Jag har också en blogg,men den är inte så lik din blogg.Men jag tror du skulle gilla den faktiskt :) Jag hoppas det alf.



kram / http://housebunny.blogg.se

2010-01-11 @ 18:39:40
Postat av: Julían Hernández

Låter bra :)

2010-01-11 @ 18:42:26
URL: http://jjhg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0