Heeejejejejej

Förlåt, igen!

 Nu har jag haft alla sista proven och nu ska jag börja blogga ordentligt! Har fått tillbaka min mobil som vart inne på lagning, wiiie! Den kom igår! Den har ju vart borta i 3 veckor typ.

Snön bara faller och faller! Får damp. Blev mulad idag,mycket. Snö överallt. Innanför jackan, tröjan, byxorna. Till och med innanför trosorna,haha!

Annars är det ganska lugnt på dagarna nu. Vi tittar på Grinchen på engelskan. Tittar på Zozo på svenskan. Imorgon ska vi titta på film på bilden också tror jag. Förstår inte ens varför vi fortfarande går i skolan, vill ha jullov nuuuuu! Vihade hemkunskap idag också haha.. Jag och Sophie gjorde smörkola. Mådde illa sen.


De ser skitäckligt ut.. Men de va rätt gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0