Lussekatt

Kom precis hem. Äkta julkänslor när jag tryckte i mig två lussekatter och ett glas julmust!


Sitter i mitt rum nu. Jag kastade inte snö på allt och alla idag, men lite snökrig hade vi. Kan inte säga snöbollskrig för det går inte ens att krama en snöboll.  Men blev både mulad och mulade andra! Emma filmade mig när jag blev mulad haha, ska lägga in sen. Men iallafall. Idag var det profildag, och alla idrottsklasser jobbar med doping. Sen fick vi också göra egna idrottslektioner som vi hade i slutet av dagen. De va rätt okej idag.


Kommentarer
Postat av: Lowa

Hej hej!

Hur är det, fått jullov? :)



Gillar din header!

2009-12-17 @ 14:37:06
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0