Pancake

Har precis ätit pannkakor, mumma! Ska snart dra iväg till stallet.. Eller ja inte snart, om 40 minuter kanske . Jag kommer hem ganska sent och får se om jag kan uppdatera. Blogg.se är ju så jäkla sent på kvällarna.. Don't ask me why. Men jag tror inte det är min data det är fel på, utan på Blogg.se.

Jag har gjort klart min uppsats iallafall.. för en gångs skull. Juste! Vet ni? Imorgon på morgonen har vi ett 3 timmar långt svenska ''prov''. Eller man ska typ skriva en berättelse, alltså man kommer få typ en överskrift och sen ska man skriva en berättelse till den.
Men nu ska jag nog kolla lite bloggar samt facebook, sen byter jag om och sticker!


och min bror.. Vi letade efter krabbor och annan skit i Thailand HAHA.. 2008.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0