Hissar/Dissar



- VÅÅÅRENNNN!!!!!
Jeansjacka, sopade vägar, moppen, sitta ute (utan att frysa halvt till döds). Love it.

- Alla :PppPPpPP-grupperna på facebook.
Skrattar åt dem. På riktigt. Asså typ högt för mig själv haha.. ''Sam ringer: "Vad gör du?" "Är med Legolas", så är man med Frodo ;PpPppPPp'' HAHAHAH

- OC
Fett seg men har börjat kolla på det nu, FAN VA BRA!

- Mina läsare.
Ni är så jäkla söta när ni kommer fram och vill ta bilder! Har gett några autografer också!






- ATT DET ÄR FINT VÄDER JUST NÄR JAG ÄR SJUK!

- När folk har frågestunder i sina bloggar fast det är ingen som frågar något. Skitmobbat. HAH, fast när jag ser sånt vill jag ändå skratta. Ja, jag kan vara väldigt skkadeglad.

- APDÅLIG musik på radion när man sitter i baksätet och inte kan byta. När jag sitter i framsätet transformar jag mig till DJ-mirozlav.

- Den här tråkiga listan. Kom inte ens på något bra. Har till och med skrivit en lögn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0