Godmorgon!

Vaknade precis. Eller ja, mamma väckte mig precis. Dumt nog somnade jag inte först efter 4 inatt. Och sen har jag haft en sjukt konstig dröm..

Ska gå upp snart och väcka filip, för han och jag ska in till stan. Ska shoppa lite! Sen när jag kommer hem får jag hitta på något annat. Men lär ju vara riktigt trött ikväll, så ska försöka sova gott. Och imorgon bär det av till Frebbenholm. Känns sådär om jag ska vara ärlig. Sista sommarlovsdagarna hade jag nog velat vara hemma och bara typ vara med kompisar och sådär, fast ändå så ska det bli skönt att åka dit. Har inte varit där på hela sommaren, så det ska bli kul. Vi ska ju åka wakeboard hihi! Bilderna är tagna för några veckor sen.



Kommentarer
Postat av: MyzaaN

tackar :D

oh va kul sånt skulle jag också vilja prova .d

2010-08-18 @ 12:12:36
URL: http://myzaans.se
Postat av: Lova

gud så härligt det ser ut ! :D

2010-08-21 @ 21:55:54
URL: http://lowah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0