Sitter hemma hos min beeeeejbiii

Är hemma hos Danijela nu. Vi käkade lunch på Momo och myste lite.

Skoldagen allstså.. Okej dagen började med att jag i bilen påväg till skolan lyckades sätta nagellim på min kind. Fick panik och började riva och skrapa med mina naglar vilket resulterade i en rodnad där. jaga, ah men det var bättre än att det ser ut som att man har torkat snor på kinden liksom. Mamma släppte av mig vid skolan, eller typ I skolan nästan, körde verkligen så nära det bara gick.

Sen när jag kom in i skolan så fick man direkt veta vart man skulle, så jag behövde inte oroa mig för att komma fel iallafall. Kom in i ''samlingssalen'' , en sal inte större än ett klassrum typ. Eller liiiite större kanske. Iallafall, satte mig brevid två tjejer. Sen satt det ett killgäng bakom mig som satt och snackade och jag dog typ dom var skitroliga. Sen kom rektorn tror jag, och så ropade dom upp oss och vi fick gå med våra mentorer ill klassrummen. Där inne skulle man presentera sig och jag blev så nervös så jag började snora typ. Asså snoret rann! Det gjorde inte det innan de va skitkonstigt. Hursomhelst så gick allt ganska bra till slut, det verkar vara en ganska bra klass.

Gick sen och mötte Danijela och bjöd henne på lunch. Ska vara här ett tag till iallafall, får se hur länge. Ska nog ner till stallet senare. Hörs!


Maj 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0