Skall döscha

Ska ta och hoppa in i duschen.. Har inte duschat efter att jag var ute och sprang. SHIT vad fräsch(?) jag är! Nä men de är lugna puckar förfan.

Har suttit och lyssnat på massor av old music. Vissa låtar är SÅ bra fast man har glömt bort dom. Och minnerna som kommer med vissa alltså.. Det var goda tider. Förstår inte hur jag själv tänker ibland, asså när jag tänker tillbaka nu på vissa saker jag har gjort och sagt, det känns som att det va mycket misstag. Misstag som liksom är omöjliga att fixa till.

Jaja, nu väntar duschen, PÖSS


 Till dig Däääni: JAG VET det suger förfan!, men isåfall sover vi helgen efter SPPPIIKAT okej? gaaah


Kommentarer
Postat av: Danijela

BORRAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-08-17 @ 11:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0