The Last Song

Jag vill inte bara sjuk!

Hade planer för denna helg. Eller iallafall imorgon. Jag och Danijela skulle gå och se The last song. Fast jag tror jag kan göra det endå för jag får liksom åka till stallet ikväll och då vore det konstigt om jag inte fick åka och kolla på bio (SITTA ner och ta det lugnt) imorn. Tar en huvudvärkstablett innan bara and then I'm ready to go.

Har iallafall hört en massa bra om filmen. Har varit sugen på att se den sen jag såg reklamen för den för första gången, och det var jätte länge sen. Plus att jag saknar min Dani för vi har inte träffats på två veckor typ och det är onaturligt.

Är det någon som har sett filmen?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0