Ehe

Okej,blev hur taggish som helst på att skriva barasådär. Så. Kommer nog inte lämna bloggen. Men åh detta kommer bli en dålig blogg har jag en känsla av då jag ej kommer att ha tid för mycket uppdatering. Ett inlägg om dagen, kanske två. Flera på helgerna antagligen. Men ajaa ni är inte tvingade att läsa ju soetnowsar.

Alltså jag vaknade nu. Fast var i stallet ett snabbis vid halv åtta och släppte ut hästarna, sen raka vägen hem och somnade om skönt nog. Men nu är det tid för.. Brunch? Japp! Hungrig som satan eftersom att jag inte åt middag igår. Medans Filip och pappa käkade pizza. Jag är inte hungrig sa jag när pappa ringde och frågade vad vi ville ha från Oden (pizzerian♥). Ångrade jag mig sen? Ja. Hela huset luktade ju för fan pizza.


H-e-j-!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0