Tröttis

Ganska trött idag igen. Vi käkade på kinan igen också, flera stycken gick dit. Gottgott. Vi hade idrott också idag, de va helt okej, vi körde lekar typ. Vi va två olika lag och så körde vi fotbollsbrännboll och lite stafetter typ. Vårat lag vann tror jag.

Måste säga att jag trivs verkligen i klassen och i skolan. Klassen blir bara bättre och bättre liksom så tror det kommer att bli riktigt bra. Iallafall så efter skolan åkte jag bara hem, såg på lite True Blood och sen käkade jag, sen låg jag på soffan ett tag. Efter det satte jag och mamma på The Runaways och såg den. Den va bra faktist.

Nu ska jag väl sova snart tror jag. Är trött somsakt.


©Mikaela Andric


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0