your lips, i could kiss them all day if you let me

Hej. Sitter här new duschad och lyssnar på musik. Eller bara en låt faktist. Den är helt bäst just nu fast den är typ gammal men ändå lixom.  Dagen har gått snabbt som attan för tiden bara rinner ur händerna på mig. BOKSTAVLIGEN. Men inte mig emot jag gillar det a little bit jag tycker om när tiden går och jag älskar att vara liiite stressad. Får liksom mer gjort då för har jag gått om tid segar jag typ. Men jaja tiden gick snabbt idag iallafall och rätt som det var hade vi slutat och jag var på gymmet. Mamma tvingade mig att köra jättehårt idag och jag känner REDAN träningsverken komma.

Jag och mamma har gjort en överenskommelse. Om jag inte käkar godis kommer jag få riktig thaimassage i en timme. Men OM jag äter under denna månad måste jag massera mamma ett helt...FBI AVSNITT.. Faen måste klara detta alltså.

Men ajaaa, skall se klart en movie nu och så hörs vi imorgon. :))))) juste låten heter Just the way you are - Bruno Mars


©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0